JAG KLARADE DET!!!!! :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Jag klarade det!! Jag stod på framsidan och tittade på fyrverkerierna!!! Jihooooo
Jag var helt coollugn!!! Jag klarade det:D

Oj, nu kanske ni tycker jag är knäpp, men det betyder sååå mkt för mig, att jag klarade att stå utomhus utan vingliga ben=)=)=)=)=)

Hoppas du också hade en bra kväll:D

Jahaaapp, nu är det 2009, ja vad ska man säga..?? Helt otroligt... :)

Bilder från fyrverkerierna kommer troligtvis inte... hahaa ne men jag fick bara en någorlunda bra bild, för sen tog batteriet på kameran slut... Aja, kanske lägger upp den iaf imorgon(eller idag kanske man ska säga,tihiii) . Vi får se..

Nu säger jag iaf hejdå för inatt, ska nog titta lite på tv och mysa med brorsan och mamma, sen ska man väl lägga sig snart också:D


Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0