Ändrade planer

Det var ju meningen att Farmor, Anu och pappa moster(jag kom på att jag skrivit fel, sorry) skulle komma på fredag och åka hem på söndag. Men de fick inte tag på några biljetter så de kommer redan på torsdag. De e ingenting med det, men jag ska till Akademiska på min årliga kontroll, som för övrigt är något jag går och är nervös inför, och nu kanske jag inte ska dit iaf. Jag har gått och ställt in mig på att gå på kontrollen, men vi får se hur det blir med den saken. Jag har även konffa läsning, men den måste jag gå på. Vi får se vad jag bestämmer mig för.

Dagen har varit bra. Fick tillbaka halva mitt matteprov, del A. Där hade jag 20/20 så det bådar gott. Imorgon får vi del B. Hoppas det gått bra!! =)

Jag har åkt på en snuva och halsont som heter duga. Snuvan kan bero på pollen, som jag är överkänslig mot, eller så är det en släng av förkylning. Hursomhelst kändes det som jag hade lite feber idag.. =( Blääää . Får inte bli sjuk!!

Nu ska jag nog ta och cykla en liten sväng bara för att ha något att göra.

Min snygga cykel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0