Dumma hosta!!

Satte mig nyss och skulle skriva ut de sista bilderna jag hittat från lägret i somras. Vad tror ni händer då?
Det funkar inte!!! Åhhh så irriterande!! Bilderna går inte att spara vilket gör att formatet inte går att ändra så hela sida, ink bakgrundsfärg följer med på utskriften.
Aja, får försöka komma på någon lösning..

Och så har den här dumma hosta blivit värre igen. Har gått och småhostat typ hela tiden sen den värsta hostan försvann, men nu känns det värre igen. Ont i halsen när jag hostar har jag också..


Jag fick tillbaka mitt No-prov idag=). Där stod det VG+!! Jihoooo!!!!!!!!!!!

Nu ska jag kolla om jag hittar pappas mobilsladd till datorn, hade tänkt att komma med en överaskning på http://campvagavadigsjalv.blogg.se =).

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0