"mia äiti isi kati ja heli ja heidi" <333

Hej Hej!
Jag skulle skrivit tidigare, men jag orkade helt enkelt inte.
Men kusin,farmor och pappas moster har åkt, det gjorde de vid 1 i dag, eftersom de först skulle till Silja Lines terminal och lämna Anu, för som en överraskning kom min faster och man på kryssning till Sverige, så Anu kunde åka hem med dem=). Sen skulle de till Viking Lines terminal och lämna farmor och hennes syster.
Och nu är pappa snart hemma.. Jag blev frågad ifall jag ville följa med och skjutsa de till Stockholm och få träffa min faster, men jag kände att jag inte orkade, det skulle bli för mycket...

Den här stunden de var här har varit lite jobbig men ändå så himla rolig! Jag har varit ute med Anu på studsmattan och vi har hoppat, pratat, hoppat skrattat.. Vi hade faktiskt jättekul tillsammans! Och anu sa typ igår att hon trodde inte hon skulle ha en kompis här, vilket hon syftade på mig =) <333

Det är kanske svårt att förstå, men jag blev faktiskt ledsen när de åkte. Först tycker jag det ska bli jobbigt att träffa de, sen gråter jag för jag inte vill att de ska åka... <3
Men hela alltihop har varit bra, och jag tror det här hjälpte mig ifall vi ska till finland senare i vår och sommar. Det kanske blir lite lättare att träffa resten av släkten också.

Vissa saker har under de här dagarna påminnt mig om Mia, och i bärjan blev jag ledsen, men nu idag när Anu och jag satt vid datorn och Anu ville skriva lite själv, skrev hon : mia äiti isi kati ja heli ja heidi   <3
Då kände jag mig bara glad, så jag tror man måste ta sig an det som känns jobbigt så kommer det kännas bättre efteråt.


Nu kom pappa hem så det blir middag nu :
Finska köttfärspiroger med finsk korv och andra tillbehör

Kram<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0