Siggefora today

Idag åker familjen till Siggefora, där våran husvagn står. Vi ska sätta upp tält, fixa lite, grilla... Ja, det blir en dag utomhus helt enkelt.

Jag har förut haft som "tradition" att jämt vid valborg ta årets första dopp.  men jag tror jag struntar i det i år. Hihi, jag är tillräckligt förkyld..

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan hoppa in i duschen. Mamma och pappa åker nu med grejer och kommr och hämtar mig och min bror(som jag hade ett rejält gräl med imorse=S ).

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Vad kul att någon håller med =)

Vad mysigt med en husvagns helg med grillning, men fy för doppet... mitt kommer i juli =)



Kram på dig!

2009-05-05 @ 22:30:38
URL: http://readmeto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0