Skämt eller sanning?

Hej Hej!
Idag har man inte riktigt vetat vad man ska tro på , men hittils har jag inte blivit lurad=D, eller jo imorse:P. Har ni det?

Jag läste UNT imorse och såg denna artikel:
 

Det stod att kronprinsessan victoria och daniel skulle gifta sig i Uppsala, och jag trodde på det! =) Nu senare har det kommit fram att det bara är ett aprilskämt! Hihii
















Åh så skönt det är nu när det är sol ute! =)

Det går framåt lite, snön smälter, sakta men säker.

Soooool!!!(Man ser min kamera också=P )

            

Jag åt lite mellanmål, får se om jag hänger på pappa och micke+hans innebandylag och käkar pizza ikväll, jag ska ner och kolla på deras föräldramatch iallafall!



Nu ska jag läsa lite bloggar=).

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0