Berg-och-dal-bana

Hej!
Nu var det väldigt längesen jag skrev, och det beror helt enkelt på att jag inte haft någon som helst vilja att uppdatera. Egentligen finns det inte direkt någon vilja nu heller, men det känns lite lättare.

Under tiden jag inte uppdaterat har vi spenderat mesta tiden vid våran husvagn. Men jag har hunnit med att vara på återträffen på skansen och gröna lund(ännu en gång den här sommaren!)

Känslorna har dalat upp och ner, ensamheten har känts av oerhört mycket, såsom andra jobbiga känslor. Men tack vare några kompisar från lägret har jag börjat känna mig lite bättre nu. Det går inte att beskriva hur mycket det betyder för mig att ni ens bryr er om mig, det är det inte många som gör.<33

Och snart börjar skolan, med blandade känslor. Just nu är mina tankar bara: Johanna, du har ETT år kvar, du klarar det!! Och det ska jag banne mig göra!! Så det så!

Nu måste jag tyvärr avbryta, fast jag skulle haft lite mer att skriva om, ska laga tacos med familjen :) <33

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0