1 år av saknad

Nu är vi hemma i Sverige igen. Kom egentligen hem igår, men jag orkade verkligen inte skriva.
Natten mellan tisdag och onsdag sov jag 4 timmar !  Hihi
Tog en massa bilder, ska ladda in de i datorn snart och sedan kanske jag lägger ut ngra här.






Sitter här med tårar i ögonen.. ='(
Idag, den 19 Februari, är det 1 år sen min kusin Miia gick bort. Hon blev bara 11 år gammal. ='(
Jag, och alla andra som kände dig, saknar dig, Miia!!!!! <3<3 Som jag skrev för ett år sen: sinä olet aina minun mukana: sydämessä! <3 *.

MISS YOU!!!!!!
Fjärilar var en av hennes favoriter, så också mina nu!

 
Det här var din favoritlåt... ='(.. Den är såååå fin.. Antti Tuisku , Valo

Jag kan inte beskriva i ord hur jobbig det är, särskilt idag.. För exakt ett år sen.. ='(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0