Bilder Från Kryssningen

Nu har jag laddat in bilderna, och valt ut några som jag märkt. Det är såååå himla jobbigt...
Jag hoppas ingen kopierar mina bilder, och om någon skulle göra det : HUR KAN NI??? HAR NI VERKLIGEN ETT RENT SAMVETE???????????? Nej!!! Så snälla, låt bli mina bilder!

Nu till själva bilderna =)


I väntan på båten.


Hyttnumret =)


Natalie spelar.


Och vinner!!!


Själv går det inte så bra....


Allt detta hade varit kul att vinna =)


Allvarligt.... NOT! :)


Skrattanfall i hytten!!


Spel, mitt i natten!


Erica på motorcykel.


Efter 4 timmars sömn är man trött!! :)


Utsikten på vägen hem.


Lite mer spelande, Lyllo Natta som vann!! =) Hihi


Käk.


PUSS PUSS!!!!!!!!! <33



En bild på the friends!!! :)


Det blev en resa jag sent kommer glömma!! Jag hoppas vi kan göra om det!!

P.S Erica och Natalie, säg till om ni vill att jag tar bort någon bild!!!!!!!!

Detta inlägg tog ett bra tag att få ihop! Snälla kommentera!!!!!! <3<3<3
Kramar från Johanna, med halsont!!!!!!!!!!!!!!!!!





        

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul det verkar! :)

2009-02-20 @ 20:39:02
URL: http://greentinsel.blogg.se/
Postat av: erica

har allt det redan varit?????

2009-02-22 @ 18:21:20
Postat av: Johanna<3

Emelie: Japp, det var jättekul!

Erica: Hoppas vi kan göra om det!! ;)

2009-02-22 @ 19:48:51
URL: http://nana.blogg.se/
Postat av: natalie kraft

ahahahaha vad fina bilder det blev! aaaa jag hoppas också att vi ska göra om det. det var skiiiiiit ROLIGT. hihiahahhohohehehhe. det fett grym roligt. okej ska nog gå och äta alla godis som jag har köpt på båten:D ses i skolan . kramis kramis XD.

2009-02-23 @ 12:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0