Bra att du "vågar" Heli!!

Satt precis och tittade runt på Miss Suomi 2009 sidan. Då såg jag den här bilden:



Heli är tjejen i rosa mjukisbyxor. Det var så skönt att se att hon "vågade" ha på sig mjukisar. Tolka mig inte fel.
Det var så härligt!! =)=)

Bjussar på den här bilden också!! :) Heli är i mitten!


 Båda bilderna är lånade från http://www.mtv3.fi

Eftermiddagen har bjudit på liiite skolarbete, god middag och även lite tjavs..(jag  var inte inblandad =P )
Tänkte ge er ett tips på mat också, så kan ni glänsa inför föräldrarna/familjen :) Hiihii

Kassler i ugn
Du behöver:

Kassler i bit,
ananas skivor,
matlagningsgrädde
ost.

Bryn kasslern i stekpanna och ha i de i en ugnsäker form.
På kasslern placerar du en ananasring. Om du inte gillar ananas kan detta uteslutas, det blir gott iallafall.
Ha på matlagningsgrädden i formen. Strö över ost över kasslern.
Gratinera i ugnen tills osten fått färg. Servera med grönsaker och kokt potatis!



Jag hoppas det uppskattas att jag lägger ut recept ?? Själv tycker jag det är kul.
Kom gärna med tips på andra recept, och även vad ni skulle vilja se för recept här ! =)

Kommentera också ifall ni prövat på recept, och kom med tips på vad som kan ändras.


Är ensam hemma med brorsan nu, föräldrarna är på föräldrarmöte.
Ska nog gå och läsa på lite engelska!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0