Elaka kommentarer

Jag blir så himla ledsen!

Som ni kanske märkt orkar jag inte riktigt att blogga, anledningen är att jag för tillfället inte mår bra.
Jag gick hem tidigare från skolan igår, just för att det är jobbigt psykiskt.
På kvällen känner jag mig lite bättre. Vet ni vad som händer då?
Jag får ett sms från A som lyder ungefär så här: Har du kollat på din bdb idag? Bilden från lägret asså, Om inte borde du kanske göra det. Kram (Tack för att du skickade detta!)
Det hade jag inte gjort. så jag går direkt in och kollar. Då har en skrivit en elak kommentar riktad mot mig.
Jag blir ledsen, igen..
Jag har nu rapporterat kommentaren, för enligt Bilddagbokens regler får ingen mobbing förekomma!!
Nu får vi se vad som händer....

Jag vill passa på att tacka några personer för det stöd ni ger mig: Camilla, Natalie, Erica, hela min familj och Angelica!! TACK!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0