Fettis-dagen, Fet tisdagen, Semeldagen

Ja, vad kallar ni denna dag?? =)

Har ätit en semla idag, har ni?

Flera gånger har jag varit på väg att skriva ett inlägg, men det har slutat med att jag gjort något annat!
Dagen har varit bra, skolan flöt på bra förutom att jag nästan kom för sent efter idrotten =/. Vi har nämligen 40 minuter efter idrotten och under den tiden ska vi hinna duscha och äta lunch. Så vi har i princip tjugo minuter lunchrast!!!
Men det fixade sig!
Nu på eftermiddagen har jag inte gjort så mycket. Eller jo, var och kolla på brorsans innebandymatch! De vann med 5-2! Jipiee!!

Fick också veta att Heli Kuhlberg, min kusin, ska vara favorittippad i Miss- tävlingen.

Har förresten också hört mig för om en praktikplats, hos min gamla lärare Emma-Sara, men troligtvis kommer en annan 8:a dit just då, så ska höra med en väninna till mamma, hon jobbar som assisstent i en 1:a =) Det blir troligtvis läraryrket detta år också=). Var hos Emma-Sara förra året, och det är sååå kul att vara med henne! Hon är så snäll!

Nu ska jag ta och packa väskan med gympakläder!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0