Heja Heli Kuhlberg! Heja,Heja,Heja!!!!!!!!

Heja Heli!       Hoppas det går bra för dig!! <3
Heli är min kusin, och hon är 1 av de 10 finalister i tävlingen Miss Suomi 2009 (dvs Miss Finland 2009)!!!
Jag önskar dig all lycka till!! (inte för att hon läser min blogg, eller kan svenska,tihii).

Dagen har varit seg, men nu äntligen är det kväll ! Imorgon är det skola.. *suck*.
Skönt med rutiner igen, men jag orkar inte prov,prov,prov läxa .. ..... .. ..  . . . .....  .

Har prov redan imorgon(om jag inte redan nämt det?). Engelska hörförståelse och uppsats.

Har inge mer att skriva om, men än en gång: HEJA HELI !!!
Vill ni veta mer? Besök http://www.mtv3.fi/viihde2008/missit/miss_suomi_2009.shtml 
Kan du inte finska? Gå in på http://translate.google.se/translate_t?hl=sv och skriv in länken. Det blir inte så bra översatt, men man fattar iallafall =).
Heli Kuhlberg är kandidat nummer 3!

Om man ändå själv såg ut liiiiite som henne...

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0