*Host*Host* på studiebesök

Hejsan Hoppsan!
Jag hostar som bara den. Och varje djupt andetag jag tar gör ont.! =(.. Ush, hoppas det blir bättre, mamma tror det är luftrörskatarr....
Har även åkt på en förkylning, efter att jag stod  ute i bara kofta!! Haha.. men e man knäpp så e man!

Idag var alla 8:or på studiebesök i Stockholm. Jag valde gruppen som åkte till riksdagen.
När vi skulle gå igenom en säkerhetskontroll så blev jag tillsagd att kolla igenom väskan. Jag hade nämligen en sax däri, vilket inte jag visste! Åhh... så PIIIINSAMT!!!!!!!!!! Hihiii

Annars gick dagen bra, fick egentligen inte följa med eftersom jag hade så himla ont i morse, men jag bestämde mig för att jag SKULLE!! Och det gick ju helt ok, ont hade jag, men jag lever! =) Haha

GRATTIS MAMMA!! Älskar dig! <3

Nu blir det mys med mamsen, resten av familjen vill inte kolla på Let´s Dance(Micke har en kompis här och pappa e hos grannen och hjälper till med något rörfel...)

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0