Skolan stängdes ner

Hej Hej!
Är redan hemma! =) Alla på hela skolan fick gå hem redan runt 11!!!!
Hela skolan är iskall, typ 14-15 grader... Brrr... Så skolan stängdes.

Men ska det vara så?? Vi har under hela läsåret haft det jättekallt i skolan, och när vi tagit upp det får vi svaret: Vi håller på att undersöka saken... Till och med lärarna fryser och har klagat! Nu har hela värmesystemet krashat!
Om detta händer igen, ja då får vi nog stänga hela skolan igen och vart ska vi då ta vägen??
Hoppas de fixar allt, fast jag kan ju inte klaga på att vi får vara hemma idag.=) Tihii.

Min dag kommer ändå bestå ganska mycket av skolarbete. Ska göra Engelska Activity´s och även plugga till provet.
Det vi skulle haft idag vet jag inte hur det blir med. Har vi det imorgon eller senare på terminen?? Det lär ju bli fel också att ha det nästa vecka, för då är hälften av alla 8:or ute på prao, dock inte jag. (V 11 istället)

På tal om prao, jag har fortfarande inte hittat någon plats.. Har ni några förslag? Måste verkligen hitta något!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan fixa lunch. Är jättehungrig!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0