So-prov och gitarr

Haha:D Vilken rubrik. Men ja, det är lite av vad som hänt idag.
Hade So-prov på Europa, gick helt ok med tanke på att jag mått dåligt och inte haft ork att plugga,
Sedan hade vi också Musik. Vi fick lära oss spela gitarr, det är så kul när vår musiklärare verkligen lär oss, och inte bara säger: Så här gör ni! (och visar, som vår andra musiklärare gjorde). utan nu fick vi pröva i hel klass m.m :)

Hur har er dag varit?

Jag är jättetrött!!!! Shit asså ! Aja, jag får ta och samla på mig lite krafter, kan ju inte gå och lägga mig än heller :) tihi

Gu´ så skönt med helg! Iochförsig ska jag plugga lite imorgon, men det är skönt iaf!!

Nej, nu ska jag ta och läsa lite bloggar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0