Tack Camilla! Du betyder mycket för mig<3

Detta inlägg vill jag tillägna Camilla som jag träffade på Våga va´ dig själv lägret -08!
Du är en jättehärlig person och ett stort stöd!
Precis som du finns här för mig, vill jag kunna finnas där för dig om du vill prata! <33

Sommaren -08 var den bästa sommaren i mitt liv, och du Camilla, var en stor del i det!
Du var så öppen och gjorde så jag kände mig bekväm i situationen.
På en ö,utanför Bålsta, där jag ingen kände, fick du mig att må bra! Att du pratade med mig när jag satt ensam betydde/betyder jättemycket!

Camilla, ditt stöd betyder jättemycket för mig!! TACK!!


Jag hoppas det inte gjorde nåt att jag lånade den här bilden, Camilla?! Den blev så fin tycker jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0