Tacos

Hej Hej!
Har inte orkat skriva tidigare.
Dagen har bestått av plugg och slappa! =) Har fortfarande jätteont, ibland så ont att jag brister ut i gråt ='(
Mammsen har pratat med sjukvårdsupplysningen och även de trodde det var luftrörskatarr(bronkit), så det är bara att
avakta och se, det finns inget botemedel. Däremot om det skulle bli värre och jag får feber måste vi åka in till
akuten, för då e de risk för att det tagit sig ner till lungorna, och blivit lunginflammation.

Har ätit tacos idag, MUMS så gott!!

Imorgon är det dags, för final i MISS FINLAND 2009!!!! HEJA HEJA HEJA!!

Ikväll blir det melodifestival, vad händer hos er?


Och Angelica, om du läser det här, jag tänker på dig. Jag hoppas din farfar snart mår bättre!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0