Tankar far upp till himmelen. . .<3

Fick helt plötsligt ett mentalt fall.. började tänka på Miia... Det är så mycket nu med Heli´s tävlande i Miss Finland tävlingarna och jag önskar med hela mitt hjärta att Heli ska vinna, så att de får något att glädjas åt. <3
De har haft det jättejobbigt, jag kan inte ens föreställa mig..

Det är jobbigt när dessa fallgropar kommer, men de måste tas igenom helt enkelt... det är tufft ,men med familjens hjälp klarar jag det!!

Just nu befinner sig Heli i Sverige, de är nämligen på ett kryssningsfartyg och "gör reklam"...
Åh.. saknar alla i Finland, men bara tanken på att åka dit gör mig ledsen.. =(

Nu ska jag försöka pigga upp mig själv och umgås lite med mamma så ska jag se att det blir bättre.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0