Våga Va´ Dig Själv!!!-dagen 2009

Våga Va´ Dig Själv!!!-dagen 2009! 31 Januarii
Igår var jag i Stockholm på Stockholms Stadsteater. Där avnjöt jag en fantastisk dag, som även i efterhand blev mycket känslosamt. Jag vill inte gå in på detaljer, det känns alldeles för personligt, men däremot vill jag
Tacka alla som gjorde gårdagen möjlig. Dagen gjorde så att jag orkar igen.

Imorse vaknade jag deppig, mycket med tanke på gårdagens känlor. Har under dagen gjort en liten "tavla" som tack till Arne, Lena, Sanna och Emelie, som håller i stiftelsen! TACK! Ni betyder jättemycket för mig!

Vill du gå in och läsa mer om stiftelsen? Gå in på: http://www.vagavadigsjalv.se 

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0