Är jag ensam om att vara sjuk?

Nu har jag inte bloggat sedan i lördags, men anledningen är att jag är sjuk. I söndags vaknade jag och mådde allmänt dåligt, i måndags hade jag 39 graders feber!
Men nu känner jag mig någorlunda bra, men troligtvis blir det ingen skola för mig imorgon heller, :(
Jag hatar sånna här situationer, när man liksom inte är sååå sjuk så man måste ligga och sova, men ändå inte orkar med en skoldag.
Man missar ju så hiiiiimla mycket  också! USH!, men har bett min handledare kolla upp lite med lärarna om det är ngt speciellt jag kan ta igen medans jag fortf. e hemma.

Någon mer som är hemma och e sjuk?? Själv tror jag att jag drabbats av en släng influensa, men då har jag den överstökad!

Nej, nu ska jag sätta mig ner och läsa min nylånad bok : Om jag kunde drömma.
Vi får se om jag håller med alla andra om att de är bra

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0