En olycka händer så lätt

Måste tyvärr "säga" att bilderna troligtvis inte kommer idag. Anledningen är att jag inte hunnit tagit bilderna är att en olycka hände.. Jag skulle fixa inställningarna på kameran och lutar knät mot min skrivbordstol(eller f.d), den är(läs var) lite liknande en korgstol, själva sitsen.. På nåt sätt slinter det till och hela knät åker igenom stolen!! Blev jätterädd och skrek på mamma som trodde att det hade hänt något allvarligare.. Allt slutade med att jag satt där gråtandes, med ett helt rött och bulit smalben!! Aaaaaaaaj!!!!

Det är varför bilderna  kanske inte kommer idag.

Har också hunnit äta egna Nuggets med klyftpotatis/pommes frites och egen sås/dipp. Det var ett litet experiment vi prövade på, och vi lyckades. Här är "receptet"

Creme Fraiche
Någon slags currysås
sweet chili sås med ananas och mango

Blanda dessa efter tycke och smak. Låt svalna!

Det blev riktigt gott! Mums..

Undra om jag kanske skulle börja lägga in lite recept.? bara för skojs skull.. det är ju ändå inte många som läser.. i varje fall så får jag inga kommentarer :(

Aja, vi får se om det kommer bilder senare idag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0