Grattis Pappa!!

                                    


Jag vill säga Grattis till min underbara pappa som fyller år idag! Jag skulle skrivit detta inlägg tidigare, men hann inte helt klart med bilden jag gjort, så det får bli nu istället :) Hihiii

Min dag har varit jättebra! Erica och Natalie är världens roligaste vänner!:) Vi hade så kul, fast vi gjorde egentligen ingenting speciellt :D  Hihiii.. eller jo, vi spelade monopol och erica ritade av mig och min brorsa på paint :)+ att vi var ute en timme(E och N + min brorsa åkte skridskor, jag stod med kameran i högsta hugg:D Hihiihhii.. bilder kommer kanske imorgon!! )
Hahaa...!!!!! Sen hände inte så mycket, Natalie fick troligen feber,så vi gjorde inget speciellt, men det är just det som är så skönt; vi behöver inte ha nåt speciellt att göra, vi har roligt iaf!!!!

Här kommer Ericas fina bilder!! (Den första ska föreställa mig och den andra min bror, men jag kan lova att vi inte ser så ut hahaa) =)






(p.s det ser ut som om han håller en docka i sin hand, men det skulle föreställa hans flickvän som kommer bakom honom:D Tiihiii)

Hahaaa.. erica är fööör go´, det är natalie också, tihiii :D

Oj, detta inlägg innehöll ganska många teckningar, men det kanske är roligare än att jag skriver??

Hur har eran dag varit?? Det vore kul med lite kommentarer också:)

Kramar från en glad men trött Johanna



Kommentarer
Postat av: natalie

ahaha roligt sida och fint gjord

2009-01-05 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0