Huvudvärk

Hej! Skulle skrivit mer igår, men det blev inte så.. när jag skulle sätta mig vid datan igen, men då hade pappa redan stängt av internet.. *suck*
Och imorse när jag skulle in, kunde jag inte komma in på publishme.se .. Men nu  kom jag in !

Morgonen blev misslyckad: Jag vaknade med hejdundrande huvudvärk, lite som migrän. Men tog en tablett och gick och la mig igen, så sen kändes det bättre.
Har varit iväg idag, och köpt lite smycken på rea. Ska ta bilder och lägga in de här senare. :)
Kollade även på Kicks hur mycket Paris Hiltons parfym Heiress kostade.. Hela 399:- för den minsta flaskan.. !!!
Men om vi kommer iväg på kryssning på sportlovet, ska jag kolla på båten..
Fick också en lampa till mitt rum, kan fota den också!

Kom hem för en stund sen och har inte hunnit göra så mycket..

Har förresten börjat läsa Pojken som kallades Det. Vi lånade av några bekanta..
Förresten, det blev inget av biblioteksbesöket igår, var in på sidan och ingen av böckerna/cd-boken fanns inne, så jag reserverade de bara via nätet.

Vad har ni gjort idag?
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0