Promenix med Felicia

God Kväll!
Kom in för en stund sedan, har  varit på en promenad men Felicia. Jag ville först inte, men följde iallafall med, och nu är jag glad för det!!
Det var jätteskönt, fast lite kallt.. hihiii
Efteråt satt vi och myste med varsinn kopp te.. Mummaa

Jag har inte gjort klart tavlorna, har kommit på en ny idé och vet inte riktigt hur det ska gå till, men det ska nog gå ! :D

Jag är på strålande humör, vilket var längesen jag var.. Känner mig så himla glad.!!!!

Jag blir glad av den här låten, särskilt när man ser den i filmen :), men kunde inte hitta någon där hela filmklippet var med, så den här fick duga,

Jag vill tacka Emma för att du hjälpte mig! Tack!!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0