Shopping

Hejsan allihopa!
Har inte kunnat blogga tidigare, har nämligen inte haft tid : D
Vi åkte till Enköping för att jag skulle få shoppa lite kläder. Resan slutade med att jag hade köpt

- 2 par jeans, 159:- st
- 1 par mjukisbrallor, 99:-
- 1 par byxor till gympan, 100:-
- 1 par skor , 150:-

Jag är jättenöjd, verkligen vad jag behövde!! :)

Sen har det inte hänt så mycket, har fixat skolväskan och så :) Det är ju skola imorgon.. många har nog redan börjat, men jag börjar imorgon!

Jag har inte så mycket att skriva, detta inlägg har tagit mig kanske 1 timme att skriva, för jag sitter samtidigt och chattar, hahaaa

Kram Kram

En kompis vill att jag ska lyssna på den här hela tiden, vad tycker ni om låten?? Själv tycker jag den är rolig!! hahaaa!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0