Stå för den du är!!!!

Skoldagen började med frågan:
"Varför har du en blogg?"
"För att jag vill"

Tysnad.....

Varför ska folk bry sig?
Stör det någon: Läs inte! Sköt er själv och skit i andra som det heter.

Åhh.. blir så irriterad, att man alltid ska ha ngt att komma med. *Suck*. Jag får väl göra vad jag vill?
Jag GÖR vad jag vill!! Jag står för att jag skriver i en blogg!
Sen är jag kanske inte såå himla bra på att jämt och ständigt stå för den jag är, men i denna fråga
är det ingen tvekan! Skärpning!!!!

Så, nu har jag det skrivet! :)

Vi håller förresten på med ett "prov" på svenskan i skolan. Det är en skrivuppgift och vi fick 4 alternativ att skriva. Jag valde alternativet med överskriften: STÅ FÖR DEN DU ÄR!! Det är ju perfekt! :) Skriver en novell på det temat! :)


Dagen har varit helt okej, skolan flöt på som vanligt. Hemma har jag pluggat lite, inte så mkt. Vad har ni gjort?
Jag gilllar inte sånna här dagar, när man inte har något att göra. Eller egentligen har jag ett SO-prov att plugga till,
men jag orkar inte...



 
Den här bilden får mig att tänka på roligheter! Den är tagen i somras på lägret. :) Denna dag paddlade vi och sedan campade vi på en badstran. MYSIGT!!

Med det avslutar jag det här inlägget(som för en gångs skull innehöll lite text:D )

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0