Yes, det gick

Ja, som du kanske förstår gick det med bilderna, men inte riktigt som det var meningen...
 
Man skulle ha installerat någon skiva, men min data ville inte göra det, men jag fick in bilderna i datorn i alla fall;D

Tänkte att jag ska försöka lägga in nya bilder så ofta jag kan, det behöver möjligtvis inte vara taget av mig, men i alla fall få någon slags bild, för att lätt upp lite. Nu tänkte jag bjussa på min "fina" bild från tolvslaget!! Hahaaa.. det blev inte riktigt som jag tänkt mig, kamerabatteriet sa ju upp sig, men nu är den redo att ta nya bilder!!



Jag vet att den inte blev så bra, men ja.. den bästa iallafall :P

Kram Kram                                                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0