Äntligen! =)

MIN NYA DATOR FUNKAR!! =)
Tack Pappa för att du fick ordning på det! Det var trots allt något fel på datorn..

Nu sitter jag här och bara njuter! Är så himla glad! Känner mig bara allmänt glad! Hahaa.. lyssnar på Om du lämnar mig nu med Lars Winnerbäck och Miss Li. Den är riktigt fin och får mig att tänka tillbaka på lägret´09!<33 Fia sjöng nämligen den en av kvällarna! <33 Saknar alla så himla mycket, men det tycker jag är positivt! =)
På söndag ska vi in till Stockholm och gå på Gröna Lund, Micke ska träffa Lollo, Tixi, Charlie L, Oscar och Harald. Och jag ska dit med Angeliqa! =) Smsade henne och frågade om hon ville hänga med, och det ville hon.

Bjuder på Om du lämnar mig nu med Lars Winnerbäck och Miss Li.



Ha de bra! Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0