Dataproblem...

Hej Hej! Nu var det ett tag sen, det beror dels på att jag varit på vift i 2 dagar och sedan har jag haft problem med att komma ut på internet.
I tisdags var vi in till Västerås, och efter 4 timmar på Media Markt(med en paus för att käka, *SUCK*) så kom vi hem med en ny dator till mig! :) En stationär! Den kvällen upptäckte vi att man inte kunde komma in på internet, programmet slutade att fungera bara. Den natten slutade med att jag somnade vid 3, för låg och tittade på tv och va verkligen inte trött!
Igår åkte vi in till Västerås igen för att kanske lämna in datorn, men tydligen var det inget fel på datorn utan vår internet.. Ännu en gång kom vi hem sent, för sedan gick vi på IKEA. Jag skulle gå in och kolla på ett datorbord, eftersom skärmen är 19" och det är lite för stort att sitta så nära som man gör vid mitt skrivbord. Hittade ett snyggt bord för 495:-, men var fortfarande osäker. Kollade också på andra möbler och hittade säng, byrå, bokhylla. Då fattades bara ngt till tv:n...
Såg ett fint tv-"bord/hylla". men den var anpassad till platt tv, vilket jag inte har. Jag köpte inget, utan vi skulle åka in till Uppsala som idag.
Vi kom hem, spelade Wii till 23 och sen satte jag mig och försökte komma på en ny möblering ifall jag skulle köpa möblerna.... Till slut gjorde jag och mamma det. Gick och la mig runt halv två kanske.
Imorse skulle mamma ha väckt mig när hon kom hem från röntgen, men det gjorde hon inte eftersom att pappa ändå gick och la sig igen. Så jag gick upp halv ett!!! Snacka om att jag va irriterad på mig själv, sov bort halva dan. Och vi hade bestämt att om vi skulle åka skulle vi göra det i tid, så det blev inget. 
Men sen blev det ändå så att jag dushade inte förns typ halv fyra!! Snacka om lathet!
Nu sitter jag här och har i princip inget att göra, min dator funkar fortfarande inte, så nu e jag inne på den "gamla", dvs den som var min och mammas, men nu bara mammas! =)

Nu ska jag kolla lite på internet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0