Ica Natta och Nana

Hann aldrig skriva igår, åkte hem till Erica och Natalie<3 Natalies kattungar var så söta!! Hade velat ta hem en, men det går inte.. har ju redan Jeppe och Pörri! <33
På skoj kallade vi kattungarna Ica, Natta och  Nana=) Hihi


Idag har jag inte hunnit göra så mkt, men resten av dagen lär bestå utav städning. Mamma hade gjort klar mitt rum nästan helt igår, så idag ska jag hjälpa henne med att städa resten av huset. Erica och Natalie vill komma över och sova här, men vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag äta frukost:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Leia

Jaså? Visst är det läskigt med sanndrömmar? :S

2009-07-15 @ 13:03:00
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0