Home again

Nu är vi tillbaka i Sverige igen! Båten va´ iland 18.15 igår, så vi var hemma redan runt 20.00, men jag orkade inte sätta på datorn xD

Vi har haft det jättebra, ingen i min familj ville hem! :) Vi hade behövt i alla fall 1 dag till, men det gick inte. Även fast vi kanske skulle haft möjlighet att boka om biljetterna och be katt och husvakten vara kvar en dag till, så skulle micke ändå spela kubb i en kubbtävling idag lördag.
Men jag hoppas vi åker tillbaka snart! Vi bodde hemma hos min faster och hennes man och dotter, dvs min kusin. Det var lite jobbigt, eftersom vi inte har varit där sedan Mias begravning, men det kändes skönt. Det var nog en viktig del i sorgbearbetningen, även fast det gått 1 ½ år redan. Det var mycket roligare att bo hos min faster, vi har alltid bott hos farmor, men hon har flyttat så hon har bara en etta nu. 
Anu, min kusin, är värsta lyckopillret! :) Det går knappt att vara deppig i hennes sällskap:). 
Jag fick även träffa tre av mina andra kusiner ; Heidi, Heli och Kati :). Och även Heidi och Katis pojkvänner:) Kul! 
Kati har världens sötaste hund! :) Hiiihii... Jag fick en konfirmationspresent av henne och hennes kille: en parfym. Det var Christina Aguilera Inspire! :) Den doftar jättegott!
 
Christina Aguilera Inspire EdP  i gruppen Parfym / Parfym hos Beauty By Grooming (2031504r)
På båten hem köpte jag en annan parfym också:) Escada Ocean Lounge :).


Bilderna är tyvärr lånade eftersom jag inte orkat fota mina ännu :P

Vi hörs!
Kram




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0