Kvasten!!

Hej Hej!
Har inte hunnit med att uppdatera, igår kom vi hem så sent och idag har jag haft fullt upp med mitt rum. Plocka upp allt och så, men det är inte klart än. En hylla e kvar att sätta upp och lite prylar.Men det blir bra! =)

Jag åkte Kvasten igår!!! Kanske ingenting för dig , men för mig var det stort! Att jag vågade göra det var stort för mig!
Dagen spenderades med Angeliqa och ibland Tixi, Charlie, Oscar, Lollo, Harald och Micke. Det blev mer att va med de mot kvällen, fast då hade Lollo och Tixi redan åkt hem. Jag hoppas vi ses snar igen! =) Förhoppningsvis den 4 Augusti på Skansen! Hoppas det kan komma många.

Erica åker till Slovenien på söndag!! MÅSTE TRÄFFAS INNAN DET!!! Kanske blir imorgon!

Vi hörs imorgon!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0