Lite shopping

Hej Hej!
Var in till Sala idag, och hittade faktiskt en baddräkt! Vill egentligen ha en tankini, men det verkar som att det är "ute", eftersom det inte finns på marknaden. Dock var jag rätt bekväm i baddräkten också, förutom att mitt ärr syns:S Men mamma skulle försöka sy ihop lite så att det inte syns, så det blir bra!
Hittade också 2 reaplagg på Lindex. En lite längre tröja och en tunika :) En "vanlig" bloggare skulle lagt ut bild på detta, men det är väldigt svårt att få mina kläder snygga på bild, då de är så pass stora ändå...

Nu är det varmt igen! Värmen e tillbaka! Tyvärr är vi inte i siggefora, och har inte möjlighet att åka dit eftersom vi ska till finland på måndag. Egentligen skulle vi åkt dit lite snabbt idag för att bada, men pappa måste fixa klart bilen.
Så det får bli imorgon..


Nu ska jag gå och se om mamma behöver hjälp!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0