Sent inlägg

Nu är jag helt slut! Dagen har bestått av utbärning av möbler, packning, montering av nya möbler och "montering" av lådor! Hahaaa... de är av papp men man skulle ändå använda sig av skruvar och muttrar... =/ Konstiga saker..


Kvällen har varit lite jobbig. Jag och mamma kände att vi inte orkar med Gröna Lund imorgon som planerat, och försökte få mickes kompisar att byta dag, vilket inte gick. Men vi sa att vi skulle iaf inte åka.. Sen fick jag sånna skuldkänslor..
Till slut så bestämde vi oss för att åka..! Och stackars Angeliqa som ska med, henne kontaktade jag de olika gånger vi ändrade oss, så till slut sa jag att om hon inte vill, så förstår jag henne, men hon ville iallafall! =) Förlåt Angeliqa!

Rummet blev inte helt klart, en hylla hade blivit fel färg, så vi får åka in på uppsala och byta+att jag inte packat upp något alls!!

Nu ska jag gå och ta något litet att äta, har knappt ätit idag...(Oooops!!!)

Kram, vi hörs nog imorgon kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0