Nehepp..

Här hade jag skrivit ett inlägg tidigare idag, men nu märkte jag att det inte publicerats.. =S Irriterande! Men men..

Idag har jag inte gjort så mycket, vart ute litegrann(Solen har ju tittat fram(= ) och sen på kvällen bakade jag en Daimpaj.
Hade aldrig prövat det tidigare, utan hittade bara receptet på internet. Lägger ut receptet lite senare ikväll:)

Dagarna tills vi åker till finland minskas. Vi åker med Talink Silja på måndag morron, typ 7.10!!!!! Måste åka hemifrån 5.00 , dvs måste jag typ upp 3,halv 4.. haha men på båten finns en jättelyxig relaxavdelning med pool, så du kan ju gissa var jag kommer befinna mig:) Hahaa 
Eftersom jag prövat flera gånger nu att lägga in en länk med "klicka här" och det inte funkat, blir det nu bara en vanlig länk. Så bilder från tallinksilja europas relaxavdelning:
http://www.tallinksilja.com/sv/panorama/euro/sauna/sauna1.htm 

Nu ska jag leta reda på receptet åt er:)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0