<3

Nu har nästan hela den här dagen gått. Tankarna finns fortfarande på lägret<33, men tack vare att jag har telefonnummer till många känns det lättare. Dock saknar jag alla sjukt mycket! Det är så tomt, ingen att prata och umgås med. Jag har även Micke som jag kan prata med om saker som hände på lägret, vilket också gör det lättare, någon som själv upplevt allt!


Det känns som att alla har Comviq, utom jag! Jag har allvarligt börja fundera på om jag ska ta och skaffa comviq när bindningstiden går ut på mitt 3 abonnemang! Gör jag rätt då?

Nu ska jag fortsätta skrivandet, fast på en annan blogg!

Kram

Kommentarer
Postat av: Line

ja! du gör rätt, comviq är jättebra (tycker jag). det borde du absolut skaffa :D

2009-07-01 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0