Gröna fingrar?

Jag skulle nog säga att de är svarta! =) Hahaaa... Har precis kommit in efter att ha hjälpt mamma och pappa fixa jordgubbsland och plantera blommor. Nu låter det som om jag varit värsta duktig... men aa jag försökte hjälpa till... hahaaa men jag fick i allafall svarta fingrar!! =)

"Skoldagen" gick bra, den innebar bara städning av skåp, fotbollsmatch lärare vs nior, och bio.
Vi såg Rallybrudar... Min åsikt?? Njaee... jag vet inte riktigt..


Jag blir galen på alla dessa myggbett!! För ngn vecka sedan fick jag massor, ch det slutade med att jag hade massor av sårskorpor.. Nu har de börjat försvinna sakta, men nu så har jag fått nya bett!! Åhhh, va´ irriterande!
Hoppas de inte kommer synas så mkt under mina leggings på skolavslutningen bara!!


Nu ska jag försöka bestämma vilket kort från konfirmationen vi ska ha på "tackkorten".......*Suck*
 
Hoppas det blir såhär smarriga jordgubbar! =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0