HEMMA IGEN!!

JAG ÄR HEMMA IGEN!

Nu är jag hemma efter en helt otrolig vecka med mycket känslor. Det fanns utrymme för både glädje och tårar, skratt och ledsamhet. Allt fanns med i årets Våga Va´ Dig Själv Läger!
Hur gärna jag än vill så kommer jag aldrig kunna berätta allt som hänt, det går inte. Då skulle det bli en hel bok, med alla känslor, upplevelser och nya bekantskapskretser.
Jag kan säga att jag faktiskt kände ett tag att jag längtade till på lördag när vi skulle åka hem, dvs till idag, då stämmningen inte var på topp, men det borde jag inte gjort. Allt var så himla kul! Kortfattat kan jag berätta att vi fick träffa Seth Engström("trollkarl"), Luisa Bicho Steenie(kampsportsutövare) och Nina Amjadi(från Robinson). För er kanske inte det betyder nåt, men för oss som var på lägret, var det väldigt kul. Även en massa andra saker var toppen, men det finns inget annat sätt än att uppleva det själv!
Idag efter städningen och allt när alla skulle åka hem kom det massor av tårar. På toppen av det spelade Fia piano och sjöng en egenskriven låt, som får mig att gråta.
Där stod vi, till en början med ganska få, och grät, men efter ett tag kändes det som om alla var ledsna. Man ville inte åka hem, åka bort från alla nya kompisar man träffat, hem (i mitt fall) till det tråkiga igen, inga kompisar, bara ensamhet.
Till slut var nog de allra flesta rödgråtna och det var med motvilliga steg jag tog mig till bilen. Där brast det än en gång. Min bror Micke, som också var med, var också jätteledsen. Ingen av oss ville hem!

Eftermiddagen har varit ganska ledsam för min del, men nu senare på kvällen chattade jag med några från lägret, och OJ va mycket det gav! Jag blev direkt på bättre humör! =) Tack Julia, Andrea, Camilla och Adam!

Bilder kommer så fort jag lagt in de på datorn,

Kramar/ Johanna<33


Kommentarer
Postat av: camilla

jag saknar alla jättemycket, det känns tomt på något sätt.. :)



gör det, det låter toppen!:) du behöver inte stressa fram det, ta det när du får tid :) javisst :)<3

2009-06-28 @ 12:29:01
URL: http://millzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0