Packat och klart

Nu har jag packat klart. Det blev 2 "sportbags" och en ryggsäck, duktigt gjort av mig! =) Hihi..
Men det är så svårt att bestämma vad man ska ha med sig, dels pga att man inte vet vad det blir för väder-men nu verkar det bli väääldigt bra(: - och sen e jag sån att jag går efter humöret när jag står vid garderoben och väljer kläder. Och jag vet väl inte hur jag kommer känna på onsdag? Hahaa, men nu är det iallafall packat, bara det allra sista som ska ner imorgon.

Jag har gått och blivit förkyld! Lagom till lägret! *suck*, vi får hoppas det går över snart!!


Vet ni vad jag hittade idag(ni få som någon enstaka gång läser)? Jeans som säkert är 2-3 år gamla, som jag trodde var alldeles för korta och små, eftersom de ligger längst bak i garderoben, men de passade!! =) Värsta kul! =)


Nu ska jag gå och hjälpa till med middagen


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0