Problemgörare...

Det känns som om jag bara ställer till problem. Ta till ex det här:

Jag har tänkt göra ett "minnesalbum" från förra årets läger och har då fått bilder från kompisar eftersom jag inte tagit så många. Från Camilla fick jag jättemånga och fina bilder, men när jag bytte msn försvann de, utan att jag var förberedd på det. När jag sedan frågade om jag kunde få bilderna på nytt hade hon redan rensat bort de.
Jag tänkte att jag kör på de bilder jag har, men upptäckte sedan att det fanns bilder på Vågavadigsjalvs hemsida. Jag försökte skriva ut de, men det gick inte. Jag kontaktade de och frågade om hjälp, men fick inget svar. Nu idag skickade jag ett nytt mejl och fick svar.
Jag orkar inte gå in på exakt vad som stod, men jag kände att jag bara ställer till med problem. *suck*

Jag har setat och hållt på med plastband och knytit m.m. Banden låg i vardagsrummet och jag glömde städa undan de, så katten gick dit. Det slutade med att mamma hittade honom bakom fotöljen ätandes på ett band. Han hade fått i sig en liten bit. MITT FEL!! Åh... va sur jag blev på mig själv..
Hoppas bara han inte tar skada.. Någon som vet?

Nu ska jag fortsätta pillra med mitt plastbandsprojekt..

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0