When tomorrow comes I'll be happy

Nu är det snart måndag.  Dags för läger. Jag är inte nervös, men fundersam. Hur ska de klara av att göra ett ännu bättre läger i år än förra? Hur ska det gå till?
Det är nog inte så många från förra året som kommer, det känns inte som det iallafall. Men jag ska dit! Och jag ska ha jättekul! Mina minnen från förra sommaren, sommaren som blev den bästa i mitt liv, sommaren som förändrade mig, sommaren som gjorde mig till en starkare männinska, de sitter i fortfarande.
Det känns overkligt att jag ska iväg dit igen. Det har redan gått ett år! Som jag längtade veckorna efter lägret förra året. Nu är vi här igen. Men det känns inte som det. Kan det verkligen gått så fort ändå?
Hur kommer jag känna när jag kommer dit igen? Kommer det vara sig likt, eller blir det annorlunda?
Jag tror det blir ett annorlunda läger från förra året, en ny vecka full med minnen, förhoppningsvis nya kompisar.
Jag hoppas och tror att även den här veckan kommer vara ett minne för livet. Något som förändrar mig, gör så att jag orkar fortsätta kämpa med allt; Skolan,kompisarna.. allt!  

Alla dessa funderingar plus femton tusen till snurrar i min hjärna. Men jag är så himla glad för att jag åker iväg imorgon, Jag ångrar verkligen inte att jag anmälde mig! Att jag efter mycket tvekan förra året ändå åkte iväg, det förändrade mitt liv!!

Nu säger jag hejdå till er för imorgon drar jag till BiskopsArnö för att ha en superdunderrolig vecka! Jag är verkligen förväntasfull inför vad veckan kommer att innehålla!

Hejdå!! =)=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0