God Morgon!

Eller ja, jag skulle inte kunna säga just God Morgon...
Jag hostar som bara den, jag som trodde det höll på att gå över, men icke sa nicke.

Igår kväll kollade jag på Melodifestivalen, gjorde ni?
Själv tycker jag inte Caroline af Ugglas skulle gå vidare. Gillar henne verkligen inte!!
Och inte förstår jag varför en internationell jury röstar fram en låt som sjungs på grekiska???? = S Fattar ingenting!
Men det kanske är bäst så!

Idag kommer dagen bestå mest av plugg. Efter praon(som är nu veckan som kommer) har jag flera prov:

  • Matteprov(Chans & Risk) måndag
  • So-prov(Amerikanska frihetskriget & Franska revolutionen) fredag
  • Engelska-prov del 1(uppsats och hörförståelse) måndag?? Var sjuk när resten av klassen gjorde det...
  • Svenska prov(Klassiker, kompletteringsprov) tisdag?? När vi gjorde provet hade jag precis varit sjuk och inte kunnat plugga, så jag lämnade 3 frågor tomma. Nu får jag komplettera de uppgifterna =)
  • Hk-prov(konsumenträtt) måndag V.13

Så nu blir det att plugga. Men jag kommer inte orka så hiiiimla mkt idag. Hahaa


Snart: Frukost!


Kram,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0