Hej Hej

Nu är det redan lördag! Har inte bloggat något, men det beror på att jag ändå inte skulle haft något att blogga om :P

Dagen spenderades i Västerås med familjen, var inne på lite affärer, och fick ett par skor, och köpte ett par sandaler =)

Just nu gör jag i princip ingenting, ja förutom att skriva.. Har så himla tråkigt, och då fick det bli datorn,igen.
Ush, det är så himla fantasilöst, men har försökt få brorsan att göra något med mig, men allt är tydligen tråkigt..
Och jag kan inte komma på något att göra själv heller.. några förslag?

Nu ska jag iallafall försöka fördriva tiden lite.

Kram


Kommentarer
Postat av: Ebba

Har du bloglovin, lägg gärna till mig!

2009-03-21 @ 19:43:40
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0