Skön Söndag!!

Hej Hej!
Idag har varit en underbar dag!! Solen tittade fram, det var nästan 13 grader i solen!! Wihooooo

Var ute en sväng med katterna, de måste vänja sig inför sommaren! =)
Jag, mamma och pappa gick också en promenad, åhh så skönt!!

Sedan blev det slappt ett tag, och på eftermiddagen bakade jag äppelkaka/paj och farinkakor. Recept kommer kanske imorgon, hade tänkt få in det idag, men klockan är ju så mycket, snart är det dags för TV!

Jag har också hunnit jobba lite matematik idag, har prov imorgon, men det känns helt lugnt! =P

Angående gårdagens melodifestival, jag tyckte inte det det var rätt som vann!! =P Måns låt var så bra! Men det kanske är detta som behövs för att Sverige ska vinna?? Who knows, Who knows ??

Söndagkvällar är kvällar då det kommer en massa kul på TV.. Ikväll kommer WipeOut på 5:an och så det där Melodifestivalen Dagen efter på 1:an, på 6:an kommer Herren på täppan som är ganska roligt, och så börjar det ett nytt program på 3:an, typ vårt bröllop i era händer eller nåt...
Vad ska man välja??

Idag har varit en rolig dag =)
Hoppas morgondagen också blir bra


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0