Uppdate: Bilder =)

Hej Hej!
Hur är det med er då? Med mig är det bra, Erica och Natalie åkte för ett tag sen, vi har haft jättekul! =)

Hade utvecklingssamtal idag, vilket gick bra =) Fick också göra kompletteringsprov på svenskan, vilket jag tyckte gick bra!! =) Wihooo

Här kommer lite bilder, dock glömde jag ta foto medan vi bakade! Det blev kladdkaka med grädde. MUMS!


Hahaa...


Rädd...


Erica, Natalie i bakgrunden


Natalie spelar pingis!


Modell i tvättstugan! =)


Erica vill väldigt gärna vara med på bild, men däremot Natalie är svårare att fånga! =P Hahaaa....

Tjejer, om ni läser det här: Ni är såå underbara!! <3 Tack för att ni finns och förgyller mitt liv!!!

Nu: bloggläsning
Snart: Desperate Housewives

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0