Va´ tiden går fort!

Nu har jag inte bloggat sedan i onsdags, och det beror inte på bloggtorka, utan jag har helt enkelt inte haft tid.

Igår var jag i Uppsala med konfagruppen. Vi var på något som heter Konfafesten där massor av konfirmander träffas.
Dagen var väl helt okej, vi var först i Uppsala domkyrka och sedan Uppsala konsert och kongress.
Vi åkte 11.00 och var hemma vid 21.00 !! Jag tog inte så mkt bilder, det fanns inge tid. Men här kommer några.


Utsikt över delar av Uppsala, vi befann oss väldigt högt upp


En till


Vi fick varsitt nyckelband med "passeringskort".

Ville också visa upp trycket på min tröja, som jag har på mig idag. Tröjan kommer från när vi var i Göteborg med klassen år 2007.


Framsidan.


Baksidan

Nu ska jag plugga!! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0