Våffeldagen

Hejsan Hejsan!
Hur har eran dag varit? Min har varit helt okej.
Även idag har jag fotat lite, så här kommer eftermiddagen i bilder:


Först plugga


Måns släppte sitt nya album idag, och kära mamma hade köpt den!! <33 TACK!!!


Våffeltime


Min våffla =) Har  DU  ätit våfflor idag?


Gjorde det lite finare på garderobsdörrarna=P


Närbild


Orkar inte vända bilden, men det är iaf videkissar!! För några dagar sedan plockades dessa, då trodde
man att våren var på väg, men icke sa nicke, nu är det mycket snö och minusgrader igen!! =( Blää


Min kära katt var väldigt intresserad av videkissarna =) Hihii

Så, det var ungefär min eftermiddag/kväll =) Hihii

Nu ska jag sätta mig vid tv:en och försöka virka lite=) Hihi


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0