Färdigbakat

Nu har jag bakat färdigt inför imorgon! Samanlagt har jag bakat : , Chokladmuffin, Citronmuffins, Chokladsnittar, Socerkaka och Tigerkaka. Väldigt mkt, + att mina föräldrar köpt 3 sorters kakor, och vi har beställt 2 tårtor och 2 smörgåstårtor,,,, Shit



Nu känner jag hur nervositeten kommer krypandes inför imorgon, och ikväll! Hör och häpna, men jag tykcer det ska bli pirrigt att träffa faster,hennes man, kusin och farmor... Det var så länge sen(de förstnämnda), och jag har inte träffat Arja(faster) sen Mias begravning... Åh...



Men nu ska jag gå och kolla om det ska göras ngt mer...Kram

Kommentarer
Postat av: Andrea Blomqvist

Det va jätte kul på din konfrimation. och allt du hade bakat va oxå jätte jätte smarrigt! <3 saknar dej )':

2009-06-11 @ 23:47:47
URL: http://andreablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0