Hejdå

Snart drar jag iväg till Eda Lägergård men konffan. Jag är inte ett dugg taggad och känner att jag hellre skulle stanna hemma, men det är obligatoriskt att vara med..

Det finns flera saker som gör att jag inte vill följa med:

  • Ingen dusch eller varmvatten!! (Jag som duschar varje dag tycker inte om det)
  • Endast utedass(inte alls lika jobbigt som första punkten)
  • Jag är oerhört trött efter veckan och skulle verkligen behöva en "vilauppsighelg"
  • Jag har flera prov/läxförhör/redovisningar nästa vecka som jag måste orka med+ att plugga till... Engelska,Matte,No,Sv..... Jag som trodde det skulle bli en lätt vecka med bara 3 dagar....
  • Jag trivs inte bra med resten i gruppen, anledningar tänker jag inte komma med...

*Suck*! Aja, jag får försöka stå ut och göra det bästa av situationen... När helgen är avklarad är det inte så mycket kvar till själva konfirmationen!

Nu ska jag kolla lite snabbt på nätet och om cirka en halvtimme ska jag befinna mig vid Västerlöfsta församlingshem.

Hejdå, hörs när jag kommit hem(troligtvis på måndag eftersom jag kommer hem först runt halv åtta på söndag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0